Nowy rok - nowe postanowienia

Oj bardzo zaniedbałam ten mój blog! Ale od czego są noworoczne postanowienia.
Jednak wszystkim, którzy odwiedzają mój blog, chcę życzyć wspaniałych chwil w Nowym Roku 2012, tego co jest pewne ( zdrowia),tego co jest ulotne ( pieniędzy) i radości z każdego przeżytego dnia!!!
U nas właściwie zmiany zaczęły się z dniem 2.12. ponieważ zaczęłam pracować popołudniami.Tak więc musiałam przeorganizować cały dzień. O dziwo ze wszystkim się wyrabiamy tzn. z nauką , ćwiczeniami, a nawet z gotowaniem. Jedyne co " leży" to sprzątanie, ale nie można być idealnym we wszystkim.

Komentarze

  1. Wszystkiego naj, najlepszego i wymarzonego w 2012

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się sprzątaniem...ja zawsze miałam błysk w domu, ale odkąd pojawił się Antoś wolę sprzątać rzadziej...ale za to z Nim spędzić więcej czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kittie nie przejmuje się od bardzo........bardzo dawna, ale czasami włos mi się na głowie jeży jak wszystko ( jak to ja nazywam) zachodzi" mgłą tajemnicy", a raczej " mgłą brudu". Wtedy zarządzam generalne porządki od którego wszystko mnie boli, a potem przychodzi wiosna i lato. Zamykam wszystko rano i wyruszamy obcować z naturą i tak do późnej jesieni. Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" - Rupert Isaacson

Twoje dziecko jest inteligentne.

"Maria i ja"