Niekwestionowana Królowa Kina.

plakat do filmu Nigdy nie jest za późno (2015)

Po raz kolejny nie zawiodłam się na wspaniałej grze genialnej aktorki jaką jest Meryl Streep. Kiedy zobaczyłam plakat do filmu "Nigdy nie jest za późno" pomyślałam, że przecież już oglądałam wersję Meryl śpiewającej,podstarzałej hipiski w "Mamma Mia". Niemniej nie mogłam sobie odmówić pójścia do kina.
Zostałam zaskoczona zupełnie nowym wcieleniem aktorki. Rockowa piosenkarka Rickie Rendazzo, która nigdy nie zrobiła kariery (bo trudno nazwać karierą wydanie jednej płyty), śpiewa wieczorami covery Toma Petty'ego, Bruce'a Springstna czy The Police w podrzędnym klubie , a na co dzień pracuje jako kasjerka w sklepie. Ceną takiego życia jest porzucenie męża i trójki dzieci. Po latach nadarza się okazja do pogodzenia się z rodziną. Czy się uda dogadać Rickie z dorosłymi dziećmi? To już musicie sami zobaczyć.
Mimo wielu uproszczeń fabuła filmu nie jest taka zła, ale ja z miłą chęcią jeszcze raz posłuchała bym mojej ulubionej piosenki The Police pt."Every Breath You Take" w wykonaniu Ricki and the Flash czyli Meryl Streep i muzyków jej towarzyszących. Dodam, że Meryl uczyła się grać na gitarze akustycznej i elektrycznej przez kilka miesięcy, a wszystkie piosenki są nagrane na żywo.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu" - Rupert Isaacson

Twoje dziecko jest inteligentne.

"Maria i ja"